Smo pooblaščeni servis za Nokia mobilne aparate.

Mobilni telefon lahko prinesete ali pošljete k nam.

Uveljavljanje garancijskega popravila:

Predno prinesete aparat v servis bodite prepričani, da imate s seboj ustrezna dokazila. Za uveljavljanje garancijskega popravila aparata (telefona) je potrebno
priložiti potrjen garancijski list ali račun na katerem je jasno razviden datum nakupa ter serijska številka aparata (IMEI). Pred uveljavljanjem garancijskega
popravila se seznanite z garancijskimi pogoji oz. določili, ki so navedeni na garancijskem listu.

Če boste aparat pošiljali po pošti morate obvezno navesti:

  1. vaše kontaktne podatke (ime in priimek, naslov, tel. št., ter E-poštni naslov)
  2. IMEI številko telefona -to je 15 mestna številka, ki se nahaja po navadi na
    zadnji strani telefona. 
  3. Podrobno opišite težavo oziroma napako na aparatu.
  4. Priložite garancijski list in račun.

V kolikor ima aparat težave s polnjenjem je zaželjeno, da priložite napajalnik aparata saj bo diagnostika in odprava napake uspešnejša.

V pomoč si lahko natisnete obrazec, ter ga izpolnjenega priložite pri oddaji aparata v servis.

Aparat je potrebno zapakirati primerno, da se med transportom ne poškoduje. Tukaj se nahajajo navodila za pakiranje.

Med servisnim postopkom se aparat ponastavi na tovarniške nastavitve (vsi podatki na telefonu-aparatu se izbrišejo) zato vam svetujemo, da pred oddajo
telefona v popravilo (v kolikor je to mogoče) naredite varnostno kopijo podatkov. Podatke iz telefona si shranite na računalnik ali drug prenosni medij.
Servis ne prevzema odgovornosti ali kakršnih koli stroškov za izgubo podatkov.
Zaradi lažje diagnostike in popravila aparata je zaželjeno, da izklopite varnostno zaklepanje zaslona (vzorec ali koda PIN).

Aparat je potrebni primerno zapakirati. Navodila se nahajajo na povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=yPizuePB7fg

Naroči kurirsko službo